Vi och våra partners använder cookies på sidan. De används bland annat för att spara din kundvagn och till besöksstatistik. Cookies och personuppgifter kan även användas av exempelvis Google för att skapa personliga profiler för att anpassa annonser på andra webbplatser.

Godkänn alla cookies eller på klicka på "Hantera" för att välja vilka du vill godkänna. Vill du ändra dina inställningar senare så klicka på "Cookies" längst ner på sidan. Mer information om hur vi behandlar personuppgifter finns i köpvillkoren.

Nödvändiga:
Grundläggande cookies som behövs för att sidan ska fungera. Används exempelvis för att spara innehållet i din kundvagn. Alltid aktiva.
Marknadsföring:
Cookies för att följa upp annonsering och köp via våra samarbetspartners Google, Facebook/Meta och Adrecord. Används även för att skapa personliga profiler för att anpassa och visa relevanta annonser på andra webbplatser.
Prestanda:
Statistik om våra besökare, vilka sidor de besöker etc.

Frakt

Frakt
69 kr per order - 1-3 dagar
Julleverans
Beställ senast 21/12 kl 14 för chans till leverans innan jul.

Betalning

Betalning

Nyhetsbrev

Våra varumärken

Frågor & svar

På denna sida hittar du utförliga svar på de vanligaste frågorna som vi från våra kunder. Vi har samlat dem i 6 olika kategorier för att göra det enkelt att hitta. Hittar du inte svaret på just din fråga är du varmt välkommen att kontakta oss via vårt kontaktformulär eller genom att e-post till info@xn--nglahjden-u2a7r.se.

Sortiment

Jag har en fråga om en specifik produkt. Vad gör jag?
Kontakta oss via formuläret under menylänken Kundtjänst så svarar vi gärna på dina frågor.

Finns varan i lager?
Alla varor som går att beställa på sidan finns i lager. Skulle en produkt eller ett produktalternativ vara slutsåld framgår detta tydligt på produktens faktasida.

När kommer varan in i lager igen?
Kontakta oss och berätta vilken produkt du är intresserad av så ska vi försöka att ge dig ett preliminärt leveransbesked. Du kan även välja att bevaka varor som är tillfälligt slutsålda genom att klicka på knappen "Bevaka" på produktens faktasida. Du får då automatiskt ett e-mail av oss så fort varan går att beställa igen.

Kan man köpa presentkort hos er?
Nej, vi säljer tyvärr inte presentkort för tillfället. Vi hoppas dock snart att kunna erbjuda presentkort i olika valörer.

Ni har inte den produkten jag vill ha, kan ni ta in den i sortimentet åt mig?
Vi försöker att kontinuerligt utöka vårt sortiment, så berätta gärna vad du saknar genom att kontakta oss. Vi lovar att göra vårt bästa för att ta in de produkter våra kunder efterfrågar.

Beställning

Får vem som helst handla på Änglahöjden.se?
Ja, men du måste vara minst 18 år (eller ha målsmans tillstånd).

Kan jag beställa även om jag bor utomlands?
Ja, för tillfället levererar vi endast inom Sverige. Vid större order kan vi dock ge offert på transport till andra länder.

Kan jag avbeställa min order?
Ja, förutsatt att vi inte hunnit packa och skicka iväg din beställning redan.

Kan jag ångra mitt köp?
Självklart! Vi ger dig alltid 30 dagars öppet köp på det du beställer. Du får returnera varan förutsatt att den är i oförändrat skick och i originalförpackning. Varan måste kunna säljas omgående i det skick den returneras i annars kan vi tyvärr inte ta den tillbaka. Vi betalar tillbaka hela summan inkl frakt, du betalar bara returfrakten själv.

Du kan köpa retursedel via https://return.shipmondo.com/spelbord eller skicka tillbaka på annat sätt. Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket på utlämningsstället?
Om du inte hämtat ut paketet inom 14 dagar debiterar vi 300 kr för att täcka frakt tur och retur och våra administrativa kostnader vi fått i samband med din beställning.

Betalning

Vilka betalningsalternativ finns det?
Vi erbjuder för närvarande betalning med Swish, kort, faktura, direktbetalning, förskottsbetalning eller delbetalning via Svea.

Är det säkert att handla hos er?
Ja. I samarbete med våra betalningsleverantör sker all inmatning av känsliga uppgifter via en krypterad länk. Änglahöjden.se har inte tillgång till ditt kortnummer eller annan känslig information.

Vad kostar frakten?
Vi tillämpar enhetsfrakt på Änglahöjden.se. Detta betyder att du alltid betalar en fast fraktavgift på för närvarande 69 kr.

Leverans

Hur lång är leveranstiden?
Beställningar skicka inom 24 timmar givet att produkterna finns i lager och når dig inom 1-3 dagar, beroende på vart i landet du bor.

Skickar ni till andra länder än Sverige?
Nej, men vi kan göra avsteg vid större beställningar

Kan jag hämta varorna själv?
Ja, det går bra att hämta varorna på vårt lager i Gävle. Observera att vi inte har någon butiksförsäljning utan endast avhämtning av redan betalda ordrar.
Välj "Hämta i Gävle" som fraktsätt i kassan så får du automatiskt ett SMS och e-mail när dina varor går att hämta samt adress till vårt lager i Gävle.

Vad gör jag om jag vill byta/returnera eller reklamera en vara?
Kontakta oss via formuläret på sidan för Kundtjänst så berättar vi mer om hur du gör.

Hur lång tid har jag på mig att byta eller returnera en vara?
Du har alltid 30 dagars öppet köp på alla varor.

Teknik

Använder ni er av Cookies?
Ja, vi använder oss av kakor (s.k. Cookies) för att komma ihåg innehållet i din kundvagn.

Vilken webbläsare bör jag använda?
Änglahöjden.se är optimerad för Apple Safari, Mozilla Firefox och Google Chrome.

Övrigt

Hur kan jag komma i kontakt med er?
Du kan kontakta oss via telefon, post eller email. Mer information hittar du under kundtjänst.

Har ni någon fysisk butik som man kan besöka?
Nej, vi bedriver all vår försäljning via webben.

Kan ni sponsra min blogg eller mitt evenemang?
Vi har idag tyvärr ingen möjlighet att sponsra dig eller ditt evenemang, vare sig finansiellt eller med produkter.

Hur avanmäler man sig från ert nyhetsbrev?
Detta gör du enklast genom att klicka på länken längst ner i nyhetsbrevet.